♥KONICHIWA ☻-☻ WELCOME to blog ☆*♥L@dy @yU♥*☆

Wednesday, July 13, 2011

♥ Wordless Wednesday 1♥

Teringin sangat nak makan Gucci Tiramisu ni

uwaaaaa...hentak kaki

pernah buat n3 pasal Gucci Cafe di SINI










28 comments:

Teratak Hami said...

Tiramisu 60 hinggit ???!!! Boleh makan onigiri ~60 times :-)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

OMG khen....lap peluh tgk price kat citu hahahaha

Niena Pengembara Ilahi said...

heheh.. biarle kalo anda nk ckp sy ni kuno.. 1st time bru dgr... slama ni dgr beg jenama gucci jer.. hehe

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

niena::hahaha ai pow jakun gak
if kawan tak bagitahu mmg tataw ader gucci cafe nie...ngeeeee

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehe... =p

Hanis MY said...

ayu i lebih rela kumpul duit beli brg dia dr makan huhu... tapi mmg jakun tatau pun kewujudan cafe ni

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

hanis::hahaha uols sama ngan darl ai...dia tak suka habiskan duwet ke benda gini...but ai tak kisah janji puas haty hahaha

Asmara said...

rabu tanpa kata2. hehe.. tak tau gak cafe ni. brand yg mahal, rasa sama je kot. :D

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

k.as::rasa laen skit sebab mahal sama kot hahahaha...but x leh selalu makan kat sini

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

nanti nak p mkn jgn lupa ajak kakD sekali ok...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ai call akak kena datang taw....hahaha

ieda said...

adoii sedap ke dik ?? huhuhu kalau x pose nak jugak .. walau jauh huhu

アヌム ちゃん said...

nampak sedap tu..huhu..tapi mahal gak 1600yen isk2..

Papa Mifz said...

wah dalam butik Gucci ada cafe yer..dasat...mahal lak tuh...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

k.ieda:: terangkat habes la kak...terbaek dari ladang gitew...hikhikhik

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

anum::sebab ada brand tue mahal dari biasa :))

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

papa mifz::arrr kat sini jer ader cafe...kat tempat lain rasanyer x der kot

YONG JIAO XIU said...

hehehehe igt jenama bag gucci tu.

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

yong lepas makan cake leh shopping kat bawah ...berbinau biji mata tgk semua gucci hahaha

nyonyacyber said...

aku nih nak makan macaroon harrods pun tak tercapai lagi.. hehe

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

peah aku rasa kan if aku kat mesia pow mau pikiq 3 4 kali b4 nak makan...sebab yen ni x rasa sgt hahaha

Nieza said...

ayu, akak pun jakun gak tak pernah mkn lagi gucci tiramisu tu...:)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ader cuma kat ginza k.nieza *______*

azam said...

iuh....mahalnya. kalau sedap berbaloi².....

meh cuba

Подтверждаю said...

as salam..
wah! review makanan! yum2~
hehe~ nak buah yuzu~
pergh!!!

akak pun boleh...


Boleh Memandu Menggunakan Otak je! Tanpa perlu Guna tangan. Tak Percaya? Terjah!!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

nak pangey apa nie...tak paham bhsa rusia uwaaaa...nnt ai terjah yer :)

Juwita Jamaludin said...

ayu... nak cado balik tak leh komen semalam.. hihihihi.. tak pernah tahu pun ayu.. jenama ni je tahu .. wah tentu sedap ada rasa handbag dengan perfume tak.. hihiihii

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

hahahahaha gelak ayu baca comment akak ni
bau gucci jer hikhik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...