antara omiyage yang youchien kasi kat Adam.
Jom tengok apa benda dalam ituew @_@!

ader cookies, handkerchief, cawan kecil handmade by Adam & youchien magazine.
Yang cover youchien magazine tue setiap classmate cover lain-lain sebab cover tue theyols lukis sendiri. Actually ai suka magazine ni sebab teringat zaman majalah sekolah dulu. Curlastt sangat youchien pun ada magazine sendiri....very impressed.

kiku gumi classmate with masami sekiguchi sensei & encho sensei...nama theyols semua kanji kecuali nama adam jer katakana.



ni antara pics yang ader dalam magazine tue..banyak juga gambar Adam dalam tue *____*

ni plak card from sekiguchi sensei to Adam kun...dapat juga 3 keping gambar Adam.

dapat kad from adam kun tomodachi yang ucap arigatou sebab kasi お土産 kat theyols hari tue.

ni plak from Mina Chan siap ada nama adam kat situ...susah-susah jer...ありがとう!
Ai plak dapat note from sensei yang buat rasa terharu sangat......*sambey lap ayaq mata ni* Ucap arigatou sebab buat bento sedap everyday kat Adam...'mana dia tahu bento tue sedap ker tak ngeeee'. Actually tue memang dah jadi tanggungjawab ai as mom sebab adam tak boleh makan kat youchien tue. Tapi ituew la sensei kat sini sangat appreciated apa yang kiter buat even benda ituew kecil sebab theyols memang di ajar untuk menghargai dan berterima kasih dari kecil lagi.

tq ketat2 sekiguchi sensei...dah letak kat album pun note ni...kenangan kat nihon.




































