♥KONICHIWA ☻-☻ WELCOME to blog ☆*♥L@dy @yU♥*☆

Wednesday, May 16, 2012

♥ WW (12) :: The Hunter ♥











22 comments:

Anum said...

ala cutenya...
teringat masa kecik2

hazila said...

Besarnya dragon fly tu....

So Shy Lady (SSL) said...

ktiviti mnarek neh.mmng ada gy hunter lah hahaha.molek je dragon fly tu suka la tngok

Teratak Hami said...

Mmg budak lelaki :-)

Ros said...

Assalamualaikum Ayu,

Teringat pulak masa anak2 kak Ros kecik2 dulu,selalunya kerja depa dok tangkap binatang ni lah he.he.he...

lieyalatif said...

wahhhh cute2...tapi lieya berani tgk dari jauh jek laa ahehehe walaupun cantik pepatung tapi takut hihihihi....

Munnafendy said...

ni aktiviti sy masa kecik2 dlu kak ayu...tengah hari rembang dok p tengah2 semak tangkap pepatung..hahaha

imie fatiema © said...

besh ni..mmg teringat time kecik2 keje tangkap rerama n pepatung..

aanie said...

wah, beraninya tangkap.....

aizamia3 said...

teringat masa zaman kecik2 dulu.. ;)

Hanie Dew said...

tetibe teringat spongebob bole. hahahha..sbb ada scene spongebob pegi tgkap obor obor dgn patrick.

adam makin besar makin hensem la..weewit.

Y O N G said...

bestnya Adam jadi hunter ;-)kat sana.
kat sini nak hunter tak dapek nak nolong la.. boleh hunter lalat kekdahnya ;-)

Hanie Dew said...

wah laju nye reply.mmg tgh bw ke.

mizzkechique said...

syioknya.. teringt lak katun spongebob yg suke tangkap obor²..hahaha..


ni klu org kelantan sebut "pok iding".. tp iols bkn kelantanese..

Kamalia said...

dragon fly kan tu..sangat terel adam dapat tangkap pepatung itu..
pssstt..nampak kat fb dagu dia berdarah?nape..jatuh ye?odaijini adam kun.

ieda said...

wah hebat ! .. ;) suke tangkap dragon fly yee ;)

tiefazatie said...

sgt comel!heee

jemarisuri said...

kt sna pun adoo...mmg seronok terutama boboy...hehe

kasihredha said...

bestttt...ingat waktu kecik2 panggil helikopter..
psttt header cantik...sukeee

LuN@_aiDi said...

sis join skali tak neh memburu dragonfly? hihihi

Jue said...

ensem la adam! bila senyum mcm muka ko

aku takut giler pepatung weh huhu

Langkawi Ink.Com said...

Ada orang Jepun nak jual dekat saya kumbang yang berharga seekor RM120 sewaktu di Kobuchizawa dulu-dulu.....Padahal, kat Mesia berlambak lambak hidup di pepohon kelapa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...