♥KONICHIWA ☻-☻ WELCOME to blog ☆*♥L@dy @yU♥*☆

Wednesday, April 4, 2012

♥ WW (9)- kurus ♥


25-08-2003 @ Petaling Street ...nangess tengok body masa ni *ai sebelah kanan*, kuruih giler!!









30 comments:

cik ika said...

sekarang da ta kurus ke??

azam said...

comelnyer.....umur baru awal 20an ni...hehehe

Aziela said...

Jangan nanges sebab sekarang pun Ayu kurus gak, cuma tak gila jer...hahahhaha

QA's ~ mamapapa said...

yg mane 1 ayu?ngehehehe!!!tiba2 teringin plak nk g PS :)

fazilzura said...

wahh slim nyeeeee...

aTy _faRed~ said...

sekarang tengok pon masih cun n bergetah jugak..jangan risau sangat..:)

Nur Hafiqa Ismail said...

kuwusyer...
klu la dpt mcm tu :D

imie fatiema © said...

o'owh jgn dilihat gambar lama..membuat kita ingin muda semula..haishh..tapi tengok gambar2lady ayu masih cunn dan slim gitew..

Nadiah Sidek said...

mana nak sama masa dara dengan masa dah ada anak..hehe. bukannya gemuk pun sekarang ni, kan? nampak ok je dalam gambar ;)

Liza Razak said...

skrg pon kurus jugak ape...saya pon x sanggup nk tgk gambar dolu2..stress !! hehe :)

yatie chomeyl said...

wah klasiknya gambarni..scan ke ayu?

lieyalatif said...

ramping gile sis!! lieya pun kalo tgk pic dolu2 mau meraung....tapi dulu lieya kurus mcm papan..sampai minum weight gain la, ape laaa....nak gemukkan sikit....tapi skrang terbalik sibuk mkn jamu nak kasi kurus plak haahahahaah...dunia...dunia....

ijayuji said...

Salam ayu! jgn kuruih2 sgt tauu!>> ayat jeles niii :D eh? dulu2 pun kita kurus, berat pun cuma 45kg jerr skrg? tak yah citer ehehe... lebih kan sikit daging kat pp ayu baru comel :D

Anum said...

kurus sangat nie sis

kasihredha said...

nanti akak nak buat n3 perbandingan juga lah,...akak lagi byk naik dik oiii...huhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ala cantek lg badan skg...kurus2 sgt tak elok la...

Teratak Hami said...

hehehe ... akak pun boleh nanges tgk gambar kat Jepun dulu2. Masa tu berat nak sampai 43kg pun seksa. Now ???

* Datin S tu orang Kedah. Maybe org yg sama kot.

cik fadh said...

huhu sabau je la kan...pic2 mase anak dara mmg akan simpan baek punyer tuk bagi motivasi dikala badan sudah tidak seperti anak dara zaman dahulu kala...

PinKy MoMMa said...

uols masih kurus lagiiiiiiiiii laaaa!!!

aduh ai yang nangis ok hahaha

mizzkechique said...

selim melim gitewww

sitiezahim said...

mak saya kata kurus sangat bukan cantik (sbb dulu saya tembam dan sibuk ckp nak kuruskan badan)...hahahaha

Fatin Mraz said...

itu tangisan gumbira atau duka?
hehee

Asrul "iLham" Sany said...

skrang curvy lagi seksi

kalah akak salma hayek

curlast

<3 ~

ajumohit said...

Waaa ingin Kembali ke saat itu hehehhe

Cik TeN10 said...

Mmg kurus tu mcm i skrg ni haaa..xtau la bila nak besonye..makan banyak semua bnda nk sapu tak kira siang malam tp berat dok mcm tu jugak xmau naik..pasrah je la haha

jemarisuri said...

ayu msh kurus kan tp sy kalau tengok yg dulu terus nangis mmg amat berbeza...huhu

Ijah EmoTemo said...

okayla tu uols.. atleast pernah kurus... dr jijah menten tembam dr kecik nangess

MrKeChiKeChi said...

homaigod, skeleton..

tiefazatie said...

pergh..kurus gle..=)

Hanie Dew said...

wowoweee...slim melim gituw. owwhh.jeles i.

tu la aku ni skrg pun keep gaining wight. tak terkawal rasanya. makan sikit pun boel naik. heran betul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...