♥KONICHIWA ☻-☻ WELCOME to blog ☆*♥L@dy @yU♥*☆

Wednesday, January 26, 2011

♥cherita di Suvarnabhumi Airport ♥

Kami sampai di Bangkok pukul 8.50am (sebab siam lewat 2 hour from mesia). Awai giler sebab our flight ke Japan pukul 2.30pm...kira transit 5 hour kat situ...1st time sampai kat situ, ya ampun besar dan luas giler Suvarnabhumi Airport ni....dari wings ke other wings ada almost 1km...jauh ooii.
1st pic taken when arrival in Suvarnabhumi Airport ..sawadekap.

Penat juga nak tawat 1 airport nih...sapa yang transit kejap jer jenuh kalam kabut....dah lapar so kiter orang cari cafe nak makan...semua restaurant ada di 4th floor naik ke floor tue kena security check kali ni agak ketat dari selalu. Tapi sekali tue jer kena security check lepas itew dah tak ada. OMG kat sini rambang mata Oooo ada banyak butik yang buley buat poket jadi nipis.

antara view dalam airport.

Sebab sangat luas jadi orang nampak macam tak ramai. Lagi satu kat sini dia orang ada sediakan banyak sofa untuk rest, dan sapa yang nak tidur ada sofa panjang yang sangat selesa...sempat juga my darl tidur seround hikhik.

contoh macam gambaq di atas yer...siler abaikan model lelaki itew @_@.

Bila sampai di negara yang bukan majority Islam ni susah sangat nak cari makanan halal, nasib baik sebelum itew my darl dah search kat internet if ada halal restaurant kat situ alhamdulliah ada satu.


ini lah kedainyer. Dalam kedai ni di bahagi kepada 3 bahagian, kebab,Japaneses food & local food, dan terjamin Halal nya, sebab terbentang logo HALAL sebesar alam kat situ lagipow muslim yang masak.o(^▽^)o.



antara menu yang kami order nasi briyani ayam ngan chicken fried rice...sedap & lincin maybe sebab hungry sama hikhikhik.
⊂((・⊥・))⊃.

Lepas makan rest 2 hour before naik flight ke Japan. Kat sini pun kena naik bus nak ke flight yer uolls.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...