
kirei/cantik kan....
Alhamdulliah kali ini weols keluar awal lepas ambil adam dari youchien singgah sukiya breakfast then terus ke sana. Sepatutnya ada hot belloon tapi disebabkan hari tue angin agak kuat so dia orang cancel...frust gak la....so jom layan pics kat bawah yer.





sampai sini mesti berangan macam citer hindustan yang menari-nari kat dalam himawari ni
Last year ada live band dari sekolah menengah rendah dekat situ kali ini nihonjin bawa geng power rangers (hahaha siler percaya yer) but adam agak PERAK sebab 1st time tengok power rangers lawan ngan raksasa sebab dia tak pernah layan citer nie ngeeeee.

semua pakat tengok show power rangers

raksasa yang kelakar....


go go power rangers...zaman ai layan lagi citer ni hahahaha
family photo adalah wajib


Last year pun ai pergi sila lihat pic di bawah apa persamaan ai........zoommmmmmm

pic tahun 2010

pic now....persamaannyer ialah topi dan sunglasses ...perbezaan badan dan kao/muka makin bolat uwaaaaa stress ai tengok...help me uwaaa hentak kaki
Kali ni pergi tidak sepanas last year alhamdulliah, last year ai pergi kejap giler sebab sakit kepala tak tahan panas.
nota ibu jari manis ai::tolong jangan comment part muka ai yang makin mokmok yer.....hilang suda bentuk bujur sirih itew sekarang dah jadi bentuk bolat...uwaaaaa!